Új készűlékekre vonatkozó garancia

• Kövess a facebook-on!

Facebook

A SZERZŐDÉSES JÓTÁLLÁSRA VONATKOZÓ TUDNIVALÓK

A Mobil Adás-Vétel a vásárló felé közvetlen jótállást vállal azért, hogy az általa vásárolt mobiltelefon és annak tartozékai (továbbiakban: a "Termék") a vásárlás dátumától számított az alább megjelölt határidőig jótállást vállal. A garancia időtartalma EU garancia, Akciós ár esetén 1 év, HU garancia esetén 1+1 év (1 év teljes körű+ 1 év szoftver). Gyártói garancia esetén 1 illetve 2 év, telefon modelltől függően. A gyártói garanciát, a mobil telefont meghibásodása esetén a mobil gyártó országos hálózatában lehet érvényesíteni.
Az Akciós árú készüléket 1 év garanciával, szerényebb felszereltséggel forgalmazzuk!

A 8 munkanapon belüli pénz-visszafizetési garanciában kizárólag bontatlan csomagolású terméket tudunk visszavásárolni. 3 munkanapon belüli csere garanciás terméket 72 órán belül kicseréljük. Ennek fontos feltétele, hogy a készülék sérülésmentes legye és az összes gyári csomagolása, tartozéka meglegyen. Bármelyik feltétel meghiúsulása esetén a készüléket kizárólag javításra tudjuk átvenni.

A vásárló a Termék szervizelésre való beküldésével az anyaghiba, munkahiba vagy hiányosság felfedezésétől számított legkésőbb két (2) héten belül, de mindenképpen a Szerződéses Jótállási Időn belül köteles értesíteni az Mobil Adás-Vétel, ha a Termék az alábbi követelményeknek nem felel meg, és köteles a Terméket az Mobil Adás-Vétel hivatalos szervizátvevőhelyére javítás céljából haladéktalanul beszolgáltatni.
A Szerződéses Jótállási Idő alatt az Mobil Adás-Vétel Webáruház külön díj felszámítása nélkül a hibás teljesítés kizárólagos jóvátételeként, saját döntése szerint, vagy megjavítja, vagy kicseréli a hibásnak bizonyult Terméket. Az Mobil Adás-Vétel által önként vállalt jótállás a Szerződéses Jótállási Idő végével minden körülmények között lejár. Jelen szerződéses jótállás képezi az Mobil Adás-Vétel által a Termékre vonatkozóan vállalt teljes és kizárólagos jótállást. Közvetlenül a vásárlóval szemben semmilyen más hallgatólagos vagy kifejezett jótállás nem köti az Mobil Adás-Vétel .
Ha a Terméket a vásárló nem fogyasztóként vásárolta, az Mobil Adás-Vétel nem vállal semmiféle jótállást vagy szavatosságot, illetve egyéb felelősséget sem kifejezettet, sem hallgatólagosat a Termék rendes használatára, illetve minőségére vonatkozóan.
A jogszabály által előírt kivételektől eltekintve, az Mobil Adás-Vétel semmilyen körülmények között sem vállal felelősséget a Termék meghibásodása által okozott károkért, illetve az adatvesztésért, továbbá nem vonható felelősségre a hibás termék használatából, illetve a Termék használatának kieséséből eredő, előre nem látható vagy következményes károkért*.
(*) Beleértve többek között, de nem kizárólagosan az elmaradt hasznot és a nem vagyoni károkat, így az esetleges a használati-, idő-, vagy adatvesztést, a kényelmetlenséget, a kereskedelmi veszteséget, a kiesett nyereséget vagy megtakarítást.

a) A jótállási jegyről:
- Ön a jótállási igényét a vásárolt termékhez mellékelt jótállási jeggyel, példányával érvényesítheti, ezért kérjük, hogy gondosan őrizze meg.
- Elveszett jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni.

A jótállási jegyen történő bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.

b) A jótállási és javítási határidőről:
- A jótállási időtartam a vásárlás napjával kezdődik. A garancia időtartalma EU garancia, Akciós ár esetén 1 év, HU garancia esetén 1+1 év (1 év teljes körű+ 1év szoftver), Gyártói garancia esetén 1 illetve 2 év, telefon modelltől függően.
- A vásárló az észlelt hibát cégünk felé a legrövidebb időn belül köteles jelezni, amennyiben ezt elmulasztja, az ebből adódó károk a vevőt terhelik.

c) A javításról:
A javítási idő az átvételtől számított max. 30 munkanap. A javítási idő alatt cserekészüléket biztosítani nem tudunk. A javításhoz csak új alkatrész használható fel. A javítás következtében a termék értéke, használhatósága az azonos ideig rendeltetésszerűen használt termékekhez képest nem csökkenheti.
Ha a javítás során kiderül, hogy a bejelentett hiba nem hardver eredetű (helytelen kezelés, vírus okozta), úgy cégünk fenntartja a jogot magának, hogy a mindenkori rezsióradíjat számítsa fel.
Javításhoz általában a komplett alapgépet kell a szervizbe behozni (Eredeti csomagolásban, tartozékokkal. Cégünkkel történő előzetes egyeztetés alapján ettől el lehet térni.)

d) A javítás helyéről:

MIRE NEM VONATKOZIK A JÓTÁLLÁS?

A szerződéses jótállás nem terjed ki azokra a károkra, amelyek a karbantartás hiányából, illetéktelen beavatkozásból, változtatásokból, nem rendeltetésszerű használatból, rongálásból vagy illetéktelenül végzett javításokból erednek.
A jótállás nem terjed ki, többek között, a további hibákra vagy károkra:
1. A Termék rendeltetésének nem megfelelő illetve nem szokásos használatából eredő meghibásodásokra és károkra;
2. A helytelen használatból, balesetből vagy hanyagságból eredő meghibásodásokra és károkra és a nem kompatibilis eszközökhöz történő rákötés esetén;
3. A helytelen kipróbálásból, használatból, karbantartásból, üzembe helyezésből, módosításból, jogosulatlan vagy módosított, illetve megváltoztatott szoftver-alkalmazásból eredő hibákra vagy károkra;
4. Az antenna károsodására vagy törésére, kivéve, ha azt anyag- vagy gyártási hiba okozta;
5. Azokra a Termékekre, amelyeket a teljesítményüket károsan befolyásoló módon szereltek szét és javítottak meg, illetve oly módon, amely nem teszi lehetővé a készülék megfelelő vizsgálatát és bármilyen jótállási igény igazolását, kivéve, ha javítás a Gyártó szakszervizében történt;
6. A mobiltelefon szolgáltatás terjedelmével, lefedettségével, elérhetőségével, minőségével vagy a mobil szolgáltató által üzemeltetett rendszer működéséből eredő károkra és hibákra;
7. Nedvesség, folyadék vagy ráöntött élelmiszer következtében jelentkező hibákra és károkra;
8. A Termék vezérlőegységéhez tartozó vezeték megnyúlására, a letört modemfülre;
9. A rendeltetésszerű használat során bekövetkező karcolásokra vagy egyéb károsodásokra a készülék felületén,
10. A bőrtokra
11. Az ideiglenes jelleggel bérelt Termékekre;
12. A rendszeres karbantartás vagy a rendeltetésszerű használat során elkopott alkatrészekre.
MEGJEGYZÉS: A készülékhez használt újratölthető akkumulátor beszédideje, készenléti ideje és teljes élettartama a használat körülményeitől és a hálózati konfigurációtól függ. Az akkumulátortól, mint fogyóeszköztől a vonatkozó műszaki paramétereknek megfelelően, a vásárlás idejétől számított első hat hónapon belül, legfeljebb 200 töltésig várhat optimális teljesítményt (Optimális Teljesítményi Idő). Az újratölthető akkumulátorokra vonatkozó garancia érvényét veszíti, ha (1) az akkumulátort nem a Gyártó által az akkumulátor töltésére jóváhagyott töltőben töltik fel, (2) az akkumulátoron levő zár fel van törve vagy látszik, hogy az akkumulátort felnyitották, (3) az akkumulátort nem a specifikációja szerinti mobiltelefonnal, hanem más készülékkel együtt használták. A működtetési feltételektől és az ön használati szokásaitól függően, a tartozékok elhasználódása és megrongálódása léphet fel, beleértve a Termékek burkolatát, festését, összeszerelését, pót-összeszerelését, kijelzőjét és billentyűzetét, valamint a nem eredeti konfiguráció részeit, képező tartozékokat érintő műszaki problémákat. A Mobil Adás-Vétel nem biztosít ingyenes jótállási szolgáltatást a az elhasználódás folytán bekövetkezett hibákért és az elhasználható termékek, mint pl. az akkumulátorok Optimális Teljesítményi Időn túl történő használatáért.